Link KeGIlaan Aku

Pages

Saturday 1 December 2012

saya KONVO yipiiiiii

Assalamualaikum....haipppp...hahahahahha..kenapa post ini karangan dan bebelannye tdk di 'enter-enter'? jawapannye-- keypaid enter xleh function, kuat sngt men game dok tekan enter2 kot..hahahaha mmg nazak (kak ipor aku punye notebook, aku punye lg truk..kakakakakaka xleh on9 pon---jwapan pulak kpd knpe aku dah lame x hupdate). Sememangnya aku bnyak cerita nak di bebelkan, tp tulah laptop wat hal, apo pon x boleh..hehehhe, okayokayokay~~~ back to story. Glad to Allah, Syukur alhamdulillah aku dah grad. Akhirnya aku dah grad dah memiliki pekerjaan. x sempat nak menyemai benih anggur pon. Bukankah ini sesuatu yg membanggakan dan menjadikan aku lebih bersyukur dgn rezekinNYA......
 disebabkan konvo sesi-2, dan keadaan ayh dan mak yg uzur dan x mengizinkkan so x sempatla nak ambik gamba bnyak2, diorg datang pon meraikan aku pon dah cukup bangga..hehehehe, so gamba2 yg lain aku dok menyempel je dkt kamera org lain...wakakakakakakaka~~~biasela...so sekian~~~

No comments:

Post a Comment