Link KeGIlaan Aku

Pages

Monday 30 July 2012

Debaran bergelar seorg yg berkerjaya

Assalamualaikum..

Dupdapdupdap..

Harini dah 31 Julai, esok 1 Ogos aku dah stat keje..huhu debo2. Mlm ni aku masuk umah sewa. Segan pulak aku, housemate seme ade kerjaya yg hebat2, terase kerdil pulak dr ni. Sorg akauntan, sorg enginer, sorg lg lecturer dan aku? seorg pekerja kilang..huhu sadis2. Tp xpla aku dah bersyukur dgn jawatan ak dkt kilang tu.

So, pasni aku kena berdikari dlm seme benda, kena cr kawan baru, sesuaikan dgn tmpat bru (hoho proses adaptation~~ mintak2 la kejap je proses ni). Tp utk minggu ni ak kena jln kaki aje pegi keje, nasb dkt aje (tp dlm 20 min jgkla ~~huhu kurus la aku pasni). Tp minggu dpn aku da dpt skuter. First time bwak skuter takut jgk. Terasa sopan santun pulak bila nek skuter. awrrr 

Dlm gembira bergelar seorg yg bekerjaya, sedih jgk raya ni aku x dpt balik. TIKET HABIS wohohoho. Nak tunggu tiket tambahan bila keluar entah. Klu ade bole la balik, cuti 3 hari pon aku balun balik jgk. Klu xde beraya la aku dkt perantauan. uuhuhuhu


:: sape2 tau bila tiket tambahan ade tolong gitaw yer..sobsob

No comments:

Post a Comment