Link KeGIlaan Aku

Pages

Sunday 4 December 2011

PDT..mengamit memori

Assalamualaikum wahai pembaca yg comel dan kacak,

Skank ni ostel U aku ade msalah air..dah la skank ni tahap genting, esok test, hujung minggu ni present final FYP, selasa dpan launching produk..<poster, produk package, pemplet, persiapan tempat, video iklan, prototype>, ujung minggu plak present esemen dan lagi seminggu kena hantar complete tesis..siyes aku nak sawan..arghhhhhhhhhhhhh...satu hal plak air xde..mandi sekali sari aje..sabo jelah

Teringat plak aku mase PDT, kat KMK kedah dulu..cam gni jgk tahap2 genting tu, nak exam final PDT, air xde..sedih plak.sambil tunggu lori angkut air datang dok stdy ramai2 bawah bayang2 lampu jalan..sobsob..sedih plak teringat. tapi nasib sy ni penyabar..<penyabar ke>..klu penyabar x merapu mcm ni hikhikhik..sape yg dak2 PDT, KMK mesti penah rasa benda ni..tp org kata pengalaman tu yg mewarnakan hidup kita..betol jgk bila aku pk balik..hurmm

p/s::Ya Allah, ya Tuhan ku berilah kekuatan rohani dan jasmani kpdku agar aku dpt mengharungi semua dugaanmu ini dgn tabah..amin.

2 comments:

  1. be strong my dear.. actually i miss that moment too... huhuhu

    ReplyDelete
  2. tp kan uwaaaaaaa stress la...semua ni cpat la habes..dah x larat dah ni..hukhuk

    ReplyDelete