Link KeGIlaan Aku

Pages

Thursday 1 December 2011

akhirnya aku sah menjadi milik nya

assalamualaikum

syukur alhamdullilah, rezeki tahun baru agaknya akhirnya aku dah jd sah miliknya..berdebo, mmg berdebo, dah lama berharap akhirnya bunga kat taman ni di sunting jgk..<blushin2..gedix2 manja>

opss sudah2, tamatkan kontrovesi ni plezz, jgn dok kecewakan si kumbang2 yg tengah mengusha2 nak masok line..hikhik..rilex la brader, ade space lagi ni, bunga ni kosong lagik..nak masok minang pon muleh lagik..harhar..yg aku maksudkan di sunting tu..aku nak cakap  yg aku ni dh berjaya dpt tempat pektikal, syukur sngat2..ngehngehngeh...seyes gila aku melalak ngan penuh kepuasa..yerlo dah berpuluh2 ringet malaysia terbang melayang guna wat print, ngan pos laju resume..tu x termasok lagik dgn serangan psychology..



p/s::anyway papepun ase syukur sangat sbb dah dpt tempat LI...

No comments:

Post a Comment