Link KeGIlaan Aku

Pages

Sunday 27 November 2011

Kisah Pompuan

Assalamuaaikum,

ini kisah pompuan, bukan kisan lelaki atau pondah nyah2. motif citer ni adalah sal shopping. kisah pompuan tu aku la ngan geng2 pompuan yg lain..perghh mmg smgat r kitorg menjelajah bandar Terengganu mencari sepersalinan pakaian semata2 utk dinner<------kan dah ckp bila namene pompuan..hikhik
 suka shopink satu hal masalah nak jumpe yg berkenan pon 1 hal..hakhak aku mcm tu la..pompuan lain aku ase same jgk..walaupon aku kate aku ni x cerewet tp sbnrnya aku cerewet jgk sbnarnye..yela kan ce pikir kalau beli something la..brandnye xde pon tapi harga perghhhhhhh mahal gile..pastu pkai x sampai sbln dah koyak sana sini..what da hell..x resonable lansung tuh..
tengok kasut ni cantikkan..ermmm i loike
hak-hak..perghh mmg menawan kalbu la kasut2 mcm ni.aku x penah pakai..tp aku nk cuba..msti syok <tp klu jatuh mmg x syok>..hahahahahahaha

pompuan ni klu bab shopink mmg x habes nak cerita..7 hari 7 mlm pon x habes..

p/s::kdang2 seronok jdik pompuan kadang2 x sonok sbb klu dinner mesti kena pikir sal mcm2 makeup, baju, tudung gaya ape..hadoi jadik laki kan senang..=p

No comments:

Post a Comment