Link KeGIlaan Aku

Pages

Thursday 10 November 2011

Kua jejalan tapi....

hari ni 1 bandar jerteh aku pusing semate2 nak carik baju dinner..tp xjumpe2 pon..ni la hai pompuan susah nak jumpe yg berkenan..last2 duit habes wat beli bende yg x di rancang..tp xpe beli tok kegunaan family gak..aku kan anak yg baik..hihi..malu aje puji dr sndr...pastu pusing punye pusing...aku ternampak 1 group laki ngah kumpol2---->bergosip kot..tp eh mcm knl..nk g tegor ke nak menyelinap di sebalik susunan2 stok beskut yg banyak ni...ngah aku berkire2...

kawan aku:ha....
aku:ha...(sambil wat peace...dlm otak sbnrnye nak lari aje.yerla seme laki kot..ak kan pemalu..huwaa)

sbb depa dah nmpak aku, aku pon bersegerala ke sana jgk..tp tibe2..alamak, tp disebabkan aku ni sngt teror wat muka blur+bodoh2 alang, aku pon aplikasikan teros la..sekali X-ak ader sama la..tp skank aku tengok die bahagia dgn gf die..okla tu xderla aku aser bersalah sangat..hikhik

p/s::alah biasala dulu2 cinta monyet

No comments:

Post a Comment