Link KeGIlaan Aku

Pages

Tuesday 1 November 2011

pArt time jadik Pemandu pelancong x bergaji


cuti depavali aritu aku bawak kanak2 riang balik kg..hahaha sonok kemain..yg sorg dpt buah rambutan, sorg dpt buah salak..hahahaha x ingat dunia..mkn tido, mkn tido..mmg heaven mcm honeymun aje..<padahal keje tertangguh berlambak2..kih2 mcm x biase>..then next 2 days..menyusul plak 4 org..jadik bilang seme2 cukop 7 org termasok aku..so, tok bagik meka merasai indahnye daerah besut aku bawak la jenjalan kesemerata tempat 
pasar tani besut- sory xdan nak snap gambo
Lata Belatan- dkt blkng umah aku ajer
 jambatan gantung yg menjadi pujaan
7 org puteri <sorg tukang snap gambo>...kat LA Hot Spring..air die mmg seyes panas
amaran ni...tp telor ape ya??kompius..kih3
dan last skali...pantai Bukit keluang..kat panai ni penah jadik tempat shooting cite Hikayat Merong Mahawangsa..jgn tengok sblah mata..hihi

terasa bangga lak jadik warga BESUT...sesape nak suh aku bawak jenjalan lgik ok aje..no hal..

No comments:

Post a Comment