Link KeGIlaan Aku

Pages

Tuesday 17 May 2011

LELAKI yg patut diNYAHkan


Syok x bace tajuk entry aku kali ni..hahaha..GEMPAK gak la semangkuk kan?kan?..hihi..bg sape2 yg penah kecewa mcm aku ni..salu kena tipu..salu kena buli dek laki patut kot amek taw sal ni..meh aku story-mory laki mcam mane yg patut dinyahkan dr hati korg..

  1. Laki yg salu mengucapkan kata2 syg tp tamo dan x sedia tok ada atau jalinkan hubungan yg lebh seyes walaupon da bertahun2. So, ini beerti anda bkn org yg diinginkannya dan mungkin jgk anda x penah terLIST utk jd org yg terpenting dlm idopnya jgk.
  2. Laki yg salu tepon ngan msj anda x kira mase <time berak ngan tido x kot>. Depa2 jenis ni jgk salu berMULUT MANIS bila die betol2 nakkan anda <mcm nk tolong wat esemen kot x pon ape2 jela>. Tp bile time die tamo jgn arap die nk tepon, nk jumpa lglah, pastu salu bg alsan yg x masuk akal
  3. Laki yg ke-3 plak salu ajak anda kua tp just TEMAN TP MESRA. Seme tempat pegi 2-2, kalah merpati 2 sejoli pd pandangan org la. Tp dlm at depa2 ni, xdak sikit pon nak jdikan anda ‘someONE spesel’ walaupon atnya still x terisi. So, jgn la bazirkan saham anda tok laki2 yg mcm ni..euwww=
  4. Laki yg ke-4 lak jenisyg dah ada kekasih at tp still nakkan anda. Salunya laki jenis ni ramai teman wanita dan saje2 je suka2 tok penuhi nafsu die je…yekkkk
  5. Lastly yg jenis die je betol, die je makhluk tuhan yg paling perfect. Kalu benda kite buat ni seme salah. Salu dgn laki jenis ni, benda kecik pon jdik beso. Pastu salu tengking2 dan kena marah..
Huhuhu..scary x baca, scary kan. Tula sampai skank aku mls nk pkir menda ni. Mcm2 laki aku jumpe, serik beb, serik. Tp kdang2 nk jugk ade kekasih at. Bile jumpe, dah lam sesi kenal2, die mula bg signal ijau.. aku jdik takut lak..pastu mulala lari, wat tatau..hahahaha..jahat x aku. Tp dr aku asyek terkena je baik aku mengelak kan?kan?...member2 ckp aku sombong, aku wat pekak badak je..yerla depa sedap ckp, klu jd pape aku yg merana, aku yg nangis sorg bkn depa..LAST2 kot aku balik kg ckp ‘MAK ORG NAK KAWEN LA, TOLONG CARIKAN BOLE’..mcm ni kot senang.HAHAHAHAHAHAHA~~~

No comments:

Post a Comment