Link KeGIlaan Aku

Pages

Tuesday 24 May 2011

Panas ATI grrrrrr!!!!!

SITUASI 1; hari ni satu ar ati aku sakit..dah la tungu bas lama (tp x sampai sejam pon)..sampai2 kat U mmg panas gila..dahaga tahap cipan kot sampai aku pon penin2 lalat..pas sampai kat ostel aku g cari barang2 aku yg aku tinggal dkt lua stor.. pastu ade mak cik cleaner katctu tegor aku tnye aku cari ape..aku tnye dia mane barang2 aku..die ckp PIHAK YG BERWAJIB tu dah pindahkan semua dlm stor..aku pon masok dlm stor..HUH apeni mcm ape ni..KEJADAH ape an..klu x caye tngok kat bwh ni..

semua tunggang langgang.barang2 aku tatw kat mane x nmpak rupe
plak tu ade yg pecah2..uwa geram..ase nk pitam pon ade..balik2 ase mmg pening pale gile..sampai termuntah dgn panas ngan penatnye agik..TUHAN jer yg taw..nasiblaaku ni maseh sabar.

SITUASI 2; ni mmg aku hangin..td kami kua bandar pkol 9..g bando mkan2 ngan beli barang2 cikit sbb nk kejor mase nak anto keta sewa kol 11..pastu membe aku cik dreba mmg laju bawak keta dan mmg sampai lg 5 minit sebelom pkol 11.tengok2 tempat keta sew tu dah tutup..kami pon try tepon tnye cemne..dgn selambe dia kate anta esok jerla kol 8 <sedap mulot die>..okey balik2 die msj die kate die da msj bnyak kali kat enset kwan cik  dreba..tp masalahnye cik dreba dafta no lain..sape yg salah..dah la msj je..ckap mcm x puas at.sape salah ni?DIE TU JANTAN KE X?huh ni yg aku geram ni..di bawah aku sertakan KELEBIHAN kerata ni
  1. pintu kereta tempat pemandu x leh guna kunci nak buka.
  2. meter rosak
  3. ampu depan sebelah terang sebelah malap
  4. radio tadak
  5. bonet mcm bukan erm tatu nak ckap..
HUH INI MMG KALI TERAKHIR sewa kereta dkt situ..FULLstop

2 comments: