Link KeGIlaan Aku

Pages

Sunday 11 December 2011

Himpunan delgasi-deligasi dari seluruh dunia

Assalamualaikum..


uih dah lamo den dok update ni..so teritan kali ni aku nak cite sal Dinner aritu hehehe..tema bukan men arabian mask, tp masing2 mcm delegasi2 yg datang dr seluruh dunia, dr afrika, india, pakistan, mesir..hakhakhak..tp ade 1 yg paling klaka..hikhik..mlm tu aku pkai jubah...hakhak..mcm x cayer lak...aku pon nk tergelak2..sopan tuhh..nak wat cena pkai aje mane yg sangkut x sempat menyempat dah eh..

  ha..cantik x aku pkai jubah ni..hikhik..first time tuh..mak aku x pernah tengok lagi..cun x?cun x?
 dgn kekasih hati tersyg..uhuk..my BFF...kiki..yg peliknye klu kami amek gambo same2 mesti x jadi..huhu
4 org aje laki melayu klas aku..lg sorg dok bz mane ntah sbb menang king of the night..so bz la die.
maseng2 gempak..aku aje yg comot kat citu..hahahahaha
sempat lagi..
 last skali..LOve is ON air..kikiki

P/s:: Last dinner tok kite..uhuk..nanti bila la lagi





No comments:

Post a Comment