Link KeGIlaan Aku

Pages

Wednesday 21 December 2011

Last, last and last...last

Assalamualaikum..

Puiiii ape banyak last, last la..tp slma 7 sem hari ni yg di nantikan..Antara happy dan sedih, ada rasa puas dan rasa bersalah..Happy sbb arini last presentation, sedih sbb hari ni last dpt kumpol ramai2 dan arni ambik gamba ramai2 1 kelas (nanti da dpt gambo tu ak post ya). Puas sbb 7 sem dah di habiskan dgn jayanya..tp rasa bersalah dkt group member DEC corp sbb sy, garlic YCK tu x kembang dan gemok2. uhuk sorry. Tp sepanjang grouping dlm klas slama 7 sem.Group DEC corp is the best. Big bos sempoi, manager lain pon otai aje.. x sangka plak, 1st time 1 group ngan depa. x  sangka luaran nmpak skema tp sbnrnya bpak klakar..hahahaha tula kan org kata don't judge the book by it's cover...perghhhh tba2 berfalsafah lak aku ni..puiii..harharhar

Tp yg seronok dan x sangka, last presentation ni aku dpt tahu 1 gosip yg terhangat di pasaran?apakah?x bleh nk di dedahkan lg, kita tunggu kad wangi dr depa ya. hikhik...<bab gosip...suke sngat>.

 ha sape ni..jeng2.(gambo ni aku ambik dr pak cik goggle bkn gambo betol pon)saje aje wat gimik..aku kan suka wat gimik..padahal bkn bende betol pon harharhar...

Walau apa pon, x sangka dah nak grad aku upenya. tinggal lg 1 sem nak g LI dkt Port Klang. huhu tp LI tu mcm da masok alam pekerjaan dah la..lak tu 16 minggu..mmg la.Hehehe..tp sblom nak kecapi semua tu tesis dan final exam sdng menunggu..xleh la nk poya2 sangat..uhuk..

P/s::recharge bateri..siapkan draf tesis dan balik umah jap..1 hari pon 1 hari la..

No comments:

Post a Comment