Link KeGIlaan Aku

Pages

Wednesday 14 December 2011

Incident yg memalukan

Assalamualaikum..

Nak dijadikan alkisah dah la aku dok ngantok aje dlm klas, balik dr kelas aku tumpang keta membe aku, sbb aku ade bnyak barang..so da on hanto la aku kat ostel..aku pon turunla, sambil bawak barang kat kiri dan kanan, huh dgn mood yg separuh sedar x sedar <sbb mengantuk>, dgn x semena2 aku hilang imbangan sbb mengundur ke belakang..bub terjatuh dgn gaya slow motion, perghhhh sakit kat punggung mmg terasa....darah terasa menyerbu kat muka sbb aku ase ade org menghampiri tempat aku jatuh tu..cess...dgn pantas <sbb tindak bls reflek> dgn secepat kilat aku menyerbu masuk dlm keta balik sambil menutup muka..malu siottt..tp salah sorg dr mereka

bdak tu:cik ni ada barang tertinggal lg satu
kwan aku:Ok2 xpe2, tq

adoi aku mmg dok senyap aje sembunyi, pastu baru aku pasan masa aku nak menyembunyikan dr tu aku sempat ambil 1 plastik aje, tu pon habis lubang2 sbb aku tarik..malu ooo malu...pastu kwan aku ckp on da way balik dia terserempak dgn bdak yg nampk scene yg memalukan tu. Depa dok gelak..adoi mesti dok wat sinopsis tu..ayaiyaiayai....malu2.Tpa nasib baik bdak tu x kenal aku..kikiki

p/s::lupa plak nak wat purak2 pengsan.huhuhu

No comments:

Post a Comment