Link KeGIlaan Aku

Pages

Saturday 14 July 2012

Berdosakah aku memiliki suare yg menggoda

Assalamualaikum...

hye..hye...

Mesti ramai yg tertanya2 kan nape arini aku tibe2 rajin nk mengupdate (poyo je ayt mcm follower beriban puii). Antara sbb2nye adelah

1) lps tengok tengok blog cik zyza yg slalu update..
2) Sbb fb dah membosankan aku..(so aku berpaling tadah untuk seketika)
3) xder org nak lyan aku berckp...uwaaa sades2 (so maka jadinye blog jdik tempat aku menumpang kaseh----->tu lar org ajak couple sombong..ambik kau <antara jwapan salu aku dngar kalu aku ngadu dkt member2 aku>..sadess kan)

ok back to story, menggoda ke suare aku sebenarnye awrr...xde pon. saje je, suare mcm mak yah ader hati dok perasan suare menggoda, x ptot betol..muehehhehehhe..
Sbnarnya aku xdde topik nak bercerita, so klu post aku kali ni x bersesuaian dgn tajuk. aku x kesah pon, klu sape2 ader x puas at, aku pham..biasela manusie..bukan hewan kan...muehehhehehe..jht betol aku ni.
Ok back to story utk kali ke duanye..jgn terpesong lagik...sesungguhnya aku manusia biase..aku x suka org ckp suare aku menggoda, aku bkn sengaja menggeletis mcm tu dah suare aku mcm tu nk wat cena, sobsob aku dah berusaha nk jadik ganas tp x bole, sbb ak ni jnis yg sensitif nt ak ganas org lawan ganas, x pasai2 meleleh air mata pulak...dulu pon ade budak tu die ckp jatuh cinta dgn aku sbb suare aku, gilak..aku ckp kat die sampai bila2 pon aku x kan terima die sbb die ckp mcm tu...AKU X SUKA ORG CKP SUARA AKU MCM TU...sobsobsob...

ini bibir mulut (aku letak bibir mulut sbb xde gamba suare yg menggoda)

sekian..

No comments:

Post a Comment