Link KeGIlaan Aku

Pages

Friday 22 April 2011

Alamak I felt in LOVE again

cinta itu buta...tp aku x buta..aku celik je..hahaha..klu x mcm mane aku nk jatuh cinta balik ngan stok cite korea yg bru aku dpt ni..hahaha..opppss..mesti ade org ingat aku betol2 jatuh cinta kat mnusia..uwaaa..tawla korg seme x sabo nk tau sape..tp nantila klu ade ceq tunjuk ye...hahaha..bajet...okeh..

Mary me mary     


cite ni lah yg wat aku separuh meroyan..hahaha..best2. syok la. cemne pompuan tu leh wat laki yg x penah percaya kat cintan and dakmo kawen tibe2 syok gile kat die...walaupon citer ni biase tp aku suka..lagu2 soundtrack die best2..tangkap leleh wa cakap lu~~

next stock drama korea aku..

secret garden     
my princess
boy over flower.
uhuhuhu...sngat2 excited nk tengok..tp skank ngah exam..sabo dulu..sabo..pastu aku dengar khabor angin membe aku ader cite 'itazura na kiss' versi manusia..adeiii aku mau itu..sngat mau..sebab aku da tengok versi anime...cite tu mmg super dupper best..yoi..yoii..aku kena cari ni..carik sampai dapat...hihihi....
itazura na kiss a.k.a playful kiss

No comments:

Post a Comment