Link KeGIlaan Aku

Pages

Monday 16 April 2012

Cinta Caffeine dan soup~~

Assalamualaikum warga bloggers,

Hai, hai, hai..ahak tetibe aku ase agk teruja utk menulis blog yg dah berkurun tdk di update ni..aummm...hahahahahaha..whot, whot..ape motif pon x taw..tp aku ase aku nak bercerita tentang cinta caffeine dan soup...

ini abg caffeine

dan ini adek soup

Apakah?ek x dak motif..mmg pon..aku pon x pham..kiki..tp kpd blogger seme dan pengikutku yg setia, hari ni aku nk wat pengakuan rasmi..aku cintakan caffeine dan soup..hahahaha gila.. family aku pon dah masak dgn perangai hantu sup aku ni..ahahahahahaha..jgn x taw sbb kegemaran ni la aku pandai buat sup dan gilak nk mkan meggi..---->meggi kan jenis makanan yg bersup..ahak...gile betol aku ni..dasyat2..dan di tambah pulak kegilaan pd caffeine..ya ampun mmg x boleh x minum klu dah terlintas kat otak..hahahahaha jgn wat hal la..hihihi..sampai ader kawan aku bg idea suh wat hantaran kawen..hakhakhak..x senonoh..kena tibai dgn akak+abg aku nanti..kenape?----->wehihihi 18sx kot..hahahaha tp kan sape yg nak kasi hadiah kawen kat aku tu aku akn syg lebih klu sapa yg kasi aku baju tidur yg uuummmphhhhhh...=p

No comments:

Post a Comment