Link KeGIlaan Aku

Pages

Thursday 2 June 2011

seksi..seksi..aww..aw..

Otak mu seksi
Itu terbukti
Dari cara mu
Memikirkan aku

Mata mu seksi
Itu terbukti
Dari cara mu
Menatap aku

Aku seperti ada
Di dalam penjara
Cintamu

Bibirmu seksi
Itu terbukti
Dari caramu
Cium pipi ku

Bibirmu seksi
Itu terbukti
Dari caramu
Sebut nama ku

Aku seperti, ada
Di dalam penjara
Cintamu

(Reff)
Kamulah makhluk Tuhan
Yang tercipta
Yang paling seksi

Cuma kamu yang bisa
Membuatku
Terus menjerit

Auw auw auw (ah ah ah)
Auw auw auw (ih ih ih)

Hati mu seksi
Itu terbukti
Dari cara mu
Memeluk hati ku

Jantungmu seksi
Itu terbukti
Dari caramu
Cemburu pada ku

Aku seperti, ada
Di dalam penjara
Cintamu

(Ulang Reff)
Auw auw auw (ih ih ih) (x2)
Kamulah makhluk Tuhan paling seksi
Yang paling seksi, seksi sekali
Kamulah makhluk Tuhan?
Manis dan hidup didunia???

(Ulang Reff) (x2)
Auw auw auw (ih.. ih.. ih) (x2)

Lirik/Tajuk Lagu: Makhluk Tuhan Yang Paling Seksi
Penyanyi: Mulan Jameela


2 comments: