Link KeGIlaan Aku

Pages

Monday 9 January 2012

Akhirnya berakhir sudah

Assalamualaikum...

oyeeaayehhh...
Olalalalalala.....
olelelelelolalalalaa...
aummmm..ummmm...

miahaahahahahha...
heppy beb, gumbira suka riang..

uhuhuhu..menyanyi dgn penuh perasaan..tibe2 rindu plak dkt bdk yg tersngt nakal, tersngt buas, tersngt bising huh kdng2 mcm ketua ganster pon ade walaupon umo bru 3 tahun..sabo ajelah mak uda ye muaz ye..=)


nak masukkan tarikh hari ni dlm sejarah..ehem3
tanggal 9 haribulan 1..
hari yang mulia hari bahagia..
akhirnya aku dah merdeka..
merdeka..hihihi...

okeh..okeh udah2 la menyanyi..suara la punyela sumbang..puiii...dah la skank ni musem tengkujuh kat sini..x pasal2 kan...kejadian banjir berulang..walauapepon..aku ase syukur sngt sbb sedar x sedar aku dah habeskan 7 sem kat UMT terchenta ni..sobsob..

well back to story arini dah habes dah final exam aku..pasni xde dah muka aku tercangak dkt dewan exam kat UMT ni..hihi..pasni dah x study dah tunggu nk g LI pastu..yihhaaa..graduation day. Alhamdulillah..bila pikir balik aku betol2 syukur..yerla dulu aku hamper nak give up dah.nak berenti study. xmboh study..mmg betol2..tanak..tanak..tanak..naseb ade sokongan dr family..so smpaila aku pd mase skrng ni..alhamdullilah.syukur ya Allah.

Hari ni esok aku ade amanah penting so, demi menyandang amanah tu aku kenala stay sini sampai keja tu siap..walaupon smpai arini aku maseh ragu2..tp aku ttp teruskan jgk..semoga Allah berikan petunjuk dan berikan yg terbaik utk aku..amin..

p/s::doakan sy kuat ye kwan2

No comments:

Post a Comment