Link KeGIlaan Aku

Pages

Sunday 9 October 2011

beli hadiah tok dr sndr ok x?

tuptaptiptop..pejam celik..pjam gelap..pejam cerah lagik 2 minggu aku nk cukup umor 23 tahun..haha aduh dah tua ke?aku ase x agik..jiwa maseh mude ni..darah muda bak kate cik zyza ahahahaha...jah jgn marah aku berlalink ngan ko yer jah..hikhik..maseh remaje..alang2 maseh student kan klu da keje ke jadik mak org ke..aku akn make sure ubah perangai jadik sopan santun dan x gilak mcm ni lg yer idak cik mashi..<dok sibok promote belog die..entah laku ker tak..x taw..ahahahahah>

biler sebut sal nak cukup umor ni..teringat lak..mlm td aku ader chating ngan ex-aku..aper kejadah ntah die tergerak ati nak chat ngan aku..aku lyan ajerla..yerla ntkan di katakan minah sombong+berlagak+kerek...hai mcm2 gelaran dah x pasal2 aku dpt...aku x kcau org pon dpt gak name timangan yg super duper best gituh..hai naseb2..hah berbalek sal citer bekas balak aku tuh...sila rujuk di bawah yer

mr. Z:ha dah gewe xde ke
aku: mls nak gewe..pencen dah
mr. Z:doh x gewe jap agi nak nikoh ngan sape??

huh tibe2 aje aku ase hati aku membara..ase nak hempok aje die ngan kusi plastik yg sedang enak aku duduk ni..hamboi2 banyak chantek mulut...ingat aku ni x laku sngt or nak kate kau dah x sabo2 nak kawen..tp aku sabo..sabo..sabo..cik ain sabo..sabo..pastu aku jawab..

aku:ak org islam weh, aku percaya qadar dan qada Allah..hah amek kau..pedas x jwapan aku kasik..klu aku kena gitu berdecip jgk telinge..terasa jgk muka membahang dgn tibe2
mr. Z:doh xpola nk tido..

huh naseb die nak tido..klu x maunye die aku balun habes-habesan..xpe2..dah x sabo nk tengok laki aku la tu..saba na...nati aku kawen aku tag gambo kawen aku kat ko..ahahahaha.padan muka kau..

eh2..ape ni..dah la citer yg xder kena mengena ngan entry ni..hayoo aku ni salu gini kluar dr topik salu..nak wat gane aku ni klu bagik 7hari 7 mlm x habes citer bak kate kak aku..dah la gelak mcm pontianak..mak aku plak yg ckp..tp xpelah..yg penting aku akan salu bhgiakan meka..xmo kasi depa sunyi2..kasi havok salu..hikhik..

wah besday kali ni..aku tingin sngat nak rantai..dah lame leher aku yg seksi ni kosong aje..aku ader aje rantai emas tp..trauma beb nak pkai..trauma wa ckp lu..huh xmo citer..bab sensitif xleh cite bhaye...sob2 tp kan sape nk bg rantai kat aku..aku mane ade pak we..laki apetah lagi..xpala aku nak beli sdr..org kate bg hadiah kat dr sndr ni bagus jgak..boleh jadik 1 sumber motivasi gitu..alalalalalalal..sweet2

aku suka la rantai mcm ni..nmpk funky..tp sweet aje..nak beli mcm ni tp x berduit agik..lmbatnye keje..so tok besday kali ni aku kena beli yg murah2 ajerla...sob2..

P/s:heppy besday tok dr sndr..wish awl 2 minggu..giler ke ape=p

No comments:

Post a Comment