Link KeGIlaan Aku

Pages

Sunday 9 October 2011

Hoi minah kau taw x aku tengah bengang

yup aku tengah bengang..bengang gile kot..

1.0 kenape aku bengang?


1.1 aku ngah install antivirus..dah la kejadahye sembab bembab lambat..tetibe ade

staff :..pkai bateri x nak cek plug la..
aku;sy x bawak bateri la en
staff;tp sy nk cek plug ni
aku;ok jap ek sy off..<dlm hati aduh aku ngah download installer ni dah half way dah ni..half an hour tuh>

1.2 ok la aku pon ttp ajer aku punyer laptop dgn berat at..
pastu aku buka balek..pastu..

staff;ehh awk leh x psang plug awk kat cn..<muka tersengeh2>
aku;hah?..sy da bukak dah..xkan nak ttp balek..<grrr dlm at bkn da ade alat ke?ngade ngat eh suh aku buka ttp laptop..buka ttp dah la xde bateri>
staff:ok2 xpe..

1.3.biasela klu dah install antivirus kena restart laptop kan..okeh aku sabo aje..wat biar jadik smooth gitu bia berbaloi aku bayar RM18 hinget utk antivirus tuhh..

1.4. ngah2 syok aku dok melepaskan rindu bace komen2 geng2 aku..dgn gaya tersengeh2 aku..tetibe..zappp skrin laptop aku gelap...per kejadahnye ni pulak..dan aku angkat muka tengok ade minah tergedik2 pengang aku punye plug...dgn muka bengang giler aku nih aku tengok die..

minah 1:alamak
minah 2:hah sian die, dah slah plug dah <gedix2>
minah 2 lagi:tengok die marah dah..
minah 1:sory...

hoi minah sory aje..klu sory pon ckp bia ok ckit boleh..sory mcm x wat salah beso..boleh x bgik ayt tu yg uleh wat aku sejuk hati x...haiiiiiiiii maunye aku sound..xde mate ke??

klu aku tembak korg sorg2 bolehh..spoiled mood aku aje

No comments:

Post a Comment