Link KeGIlaan Aku

Pages

Monday 17 October 2011

kerja aku sbg Marketing MANAGER

cehhh kanmain kasik part ejaan MANAGER tu kasik beso..mcm la jadik manager betol..poyo giler..ahahahaha..ingat sesenang mkn karipap ke? bukak mulut..ngapppp..pastu keyang..pastu tunggu 2-3 jam siap proses sedut2 seme zat2 karipap tu kat dlm perot pastu ke wat pelaburan saham juta2 kat bilik kecik..hikhikhik..aper aku melalut nih...ni mesti terkena sawan si mashi ni hadoi..biler la aku nak sedor ni..asyek2 x matured2 ni..tp kan jgn jeles harini suare aku garau..ahahahaha------>aku baru baligh mlm td ke?mungkinkah.?????????...sudah2 STOp..sTOp...kanmain dok melalut..hish2 hish2..back to story okeh..kembali ke alam yg nyata..udah2 la dok terbang ngan PAk pander..

okeh back to tajuk entry..hehehe kerja aku sbg marketing manager..hah..susah tu..ingat senang..aku pening pale dah ni cemner nak kasik aku punyer produk tu skali org tengok teros beli..plak tu bukan beli satu aje..tp berdozen2..kehkehkeh------->salu berangan. ahahaha walaupon produk syrikat aku nih produk tradisional, tp kami da kasik penambahbaikan dah..so nak kasik lebih gempak packaging kena menarik..iklan mesti power, poster mesti uUUUUUUUUmmmmmmPPPPPPpphhhhhh...tp gimana..hayooo...saper2 ader idea..cer kasik siket...

td aku ader ternmpak 1 gambo..1st time nih aku tengok..perghhh hebat ah dieorg..x penah pon aku terpk nak wat mcm tu..tp diorg ni kreatif lorrr..cer tengok klu x caye


menarik kan?kan?kaaaaaaaaaan?????

No comments:

Post a Comment