Link KeGIlaan Aku

Pages

Monday 3 October 2011

hari nI sy KonvO

dupdapdupdap debo...perasaan debo mcm dr sendrik yg konvo tp menempek dkt majlis org...jeles wooo...jeles...sedih pon ader...ase nk nanges x pyah nak kate...haha..so cerite hari ni adalah melilau dan merayau2 di konvo org..dan dgn perasaan x malunye sesuka-suki bergaya ngan bunga org ahahahaha...

terlebih heppy tengok org len konvo
rumate2 pon dah grad gak..huhuhuhu

tp ade citer klako tahap gaban gak ni..nak di jadikan cite si rozan punyela cuak nak jumpe ngan family si pujanngenya..kan main berbaju kurung cotton..aduh ayu bangat sihhhh..tetibe mak die berkenan kt aku mase nak salam tu die salam aku dulu..pak cik die pon gtaw yg baju merah ke?..cuak gile..ahahaha..<saje je wat ayt poyo nk kasik zana gelegak sikit-aper2 hal korang 2 mmg adeq aku yg the best-----.>1st time bongkar rahsie yg aku ni tua dr depa..hadoiiiii.>
 so arini jgk aku jadik juru gambo depa yg x bergaji..terkuak sana terkuak sini terlentang situ...kaloh gambo kawen tuh...xpe2 bg pengalaman dulu jap agik kawen senang da taw posisi yg best..kehkehkehkeh

 wau abe rosik nampok macho gile di samping adik zana yg ayu

apeape pon tahniah rosik dan si rozan yg dah diterima baik oleh family rosik..cayalah..bertambah puak besut di utara..kahkahkah------>hidop BESUTTTTTTTT!!!!!!

2 comments:

  1. alo3...tambah puak besut eh?mudah2an...t tak taula lau jadik kwen..nk p jmputan kt mane/..bsut ke kdahhhh ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. amin..eh jah kau carikan calon tok aku bdk johorla...nt leh aku luaskan jajahan penaklukan puak besut kat selatan plak..kakakakaka...zana ckp 2-2 kau kena dtng...pastu kena kasik hadiah yg super duper punya..wakakakaka

    ReplyDelete