Link KeGIlaan Aku

Pages

Wednesday 12 October 2011

Bercerita soal hati

Semakin membenci dirimu,
semakin sakit aku menangungg rindu yg menggunung,
wahai angin bawalah semua kenangan aku dan dia,
sesungguhnya walaupon aku redha dgn ketentuan-NYA,
tapi aku tetap menyesali kekhilfan diri,


Andai masa boleh berputar kembali,
Tidak ingin ku menerima huluran kasihmu,
kasih yang penuh kepura-puraan,
kasih yang menghancur lumatkan hatiku.

Amarahku membuatku mengharapkan kau juga tersiksa sepertiku,
Membuatkan tidur malammu terganggu di hambat perasaan rindu,
Menjadikan hari-harimu murung semurung awan hitam berarak,
menjadikanmu di hambat rasa bersalah

Tetapi aku redha dgn semua janji-Nya
aku pasrah dengan ketentuan-Nya
biarla takdir yang menentukan segalanya
tapi janganlah hatiku terluka untk kali ke-3

Ya-Allah sesungguhnya aku bukanlah hambamu yg sempurna,
aku tidak mengharapkan kesempurnaan pasanganku
akan tetapi cukupla skiranya kami menjadi pelengkap
dan izinkanlah kami meneguk kenikmatan dunia sebelum kembali kepada-Mu



No comments:

Post a Comment